pátek 29. dubna 2016

Co nového na stole?

Přišly nové výšivky. Navrhla jsem další motiv květiny na lidovou notečku, tyrkysová a růžová se na černém podkladě krásně vyjímají, jsem spokojená. I ostatní už známé motivy jsou navrženy v nových barevných variantách a moc se těším na jejich zpracování.

Z rubu se látka podkládá textilií podobnou pevnému vlizelínu, aby výšivka dobře seděla a látka se nekrabatila. Tu je pak třeba odstranit.


Na řadu přichází moje stará vychytávka, průhledná šablona. Přes ni je výšivka dobře vidět a podle značek pak mohu správně tvar obkreslit.

A zkouška barevných detailů.


3 komentáře:

  1. Děkuju za reportáž, moc ráda koukám břichopasivi pod ruce! Ta nová výšivka se moc povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta malá Bleška teda pěkně vyrostla :-D a koukala jsem na kytičky - něco mi to připomíná a nemůžu na to přijít.... Na bílém podkladu je jestřábník ? A na černém.. ? Moc prosím o nápovědu a zdravím !!!
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na černém podkladu je variace na lidový motiv granátového jablíčka. Na bílém je kytička, která se na kočičce ještě neobjevila, ale je to můj starší motiv.

      Vymazat