sobota 16. dubna 2016

Víkend

Poslední týdny byly hektické. Příprava na Mini festival, dokončení několika starších pracovních restů, práce od pondělka do neděle.



Zájem o Břichopase mne velmi těší, je pro mne i existenčně důležitý, ale jaro si říká o neodkladné práce kolem i uvnitř domu. Už ji nemohu odsouvat na později.

Nejhrubší opravy mám za sebou a milion dalších před sebou. Ale už nespěchám, pěkně postupně. Začetla jsem se do Neznámého boha a jde mi to s větší chutí. Lenko, díky za tip, přišel v pravou chvíli, abych tu dřinu zvládala s radostí. Jsem tím příběhem plná.


Na řadu přišla menší smrková alej, kterou kdosi před lety naprosto nepochopitelně zasadil kousek od domu. Kořeny se už provrtávají skrze zdi. Stačila malá pilka, pro větší bezpečnost blešek Alenka v říši divů a bylo to.

Na ty kořeny ale budu potřebovat další vhodnou knihu. Neznámého boha jsem právě dočetla a čeká mě ještě minimálně 10 pařezů. Nějaký tip?


4 komentáře:

  1. Jesli můžu doporučit, pak tuto http://www.databazeknih.cz/knihy/tobias-lolness-108157
    Začala jsem číst dětem o dovolené před spaním. Pak jsem se nemohla odtrhnout a sama četla do hluboké noci.

    Jinak Vám moc fandím a obdivuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, podívám se po ní.

      Vymazat
  2. Neviem aký je ,,Neznámy boh,, ale napadla ma Chatrč.
    http://www.martinus.sk/?uItem=137437
    Mňa ukĺudňovala ,, Jozova Hanule,, a ,,Želary,, od Květy Legátové, čítala som z nich aj deťom.
    Myslím stále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zítra se chystám do knihovny.

      Vymazat