úterý 3. května 2016

Makovička

Další lehká inspirace lidovými motivy, makovička. Původní předlohou bylo granátové jablíčko, mně ale připomíná spíše makovičku. V barvách lákavě kontrastních, tyrkysová a růžová na černé vypadají moc hezky.



Celkem obvyklý průběh focení ... když se mnou nejmenší necloumá, rychle cvaknu fotku. Proto tuhle část procesu nemám moc ráda, ale zatím není zbytí.

Pracovní plochy jsou stále obležené blechami. Ono to vypadá romanticky, ale když opravdu spěchám, musím si počítat v duchu do deseti :)

3 komentáře:

  1. Nedá mi to, musím Vám napsat. Když jsem poprvé viděla tu Vaši makovičku/granátové jablíčko, myslela jsem si, že jste se nechala inspirovat stejnou knížkou, resp. obrázkem na přebalu, jako čtu právě já - http://www.levneucebnice.cz/p/rust-a-vyvoj-rostlin/ jde o fyziologii rostlin, poměrně odborné obrázky, ale s těmi Vašimi motivy na lidovou notu se to docela dobře rýmuje :-) Blešky jsou šikulky, jednou budete mít supr rodinnou firmu !!!
    Zdravím,
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych začala šít hračky pro studenty přírodovědeckých fakult? :)

      Vymazat
    2. Nooo, já myslím, že už to stejně dávno děláte !!! Např. anatomickej králíček, ten prostě nemá chybu !!! A navíc, člověk se vyhne tomu pitevnímu praktiku a pozorovanej objekt přežije a ještě poslouží mnoha dalším :-D
      Moc zdravím,
      Monika
      PS: studentka už nejsem tak.... dobře 20 let - ale teďka se učím s dcerama, tak si ráda zopáknu

      Vymazat