pondělí 2. května 2016

Starorůžová

Ze zbytků růžové a hnědé vznikl příjemný odstín starorůžové bez přídechu sladkosti, akorátní na chodbičku, poněvadž té bílé je na mě moc. A jen tak pro radost, že je zase o kousek provizoria méně, vkládám pár vzpomínek na průběh oprav. Kdo sledoval můj minulý blog, ví, jak jsem zápolila s řemeslníky, s časem i financemi. Za ty nervy a pocuchané zdraví ale tenhle životní prostor stál.

první návštěva přesně před rokem, 2015
škrábání, červenec 2015



červenec 2015, koníci od blešek
elektrika, červenec 2015
elektrika, červenec 2015
30.listopad 2015... poslední den pro předání práce

Tohle obodbí bylo hodně náročné. Zedníci nestihli vše tak, jak slíbili, štuky byly čerstvě mokré a někde chyběly, topení žádné, zima a vlhko všude... Blížily se Vánoce a stěhování, měla jsem nervy na pochodu :)

říjen 2015... tuhle část chodby první parta zedníků nestihla dokončit v termínu,
chodili jsme kolem ní do nedávna

Pak jsem se rozhoupala k výměně řemeslníků a vše se dalo do pochodu. Pár měsíců jsme bydleli v jedné místnosti, postupně se zbavovali krabic a nedodělků. Je jich tu ještě dost, ale už mě tak nevadí.


5 komentářů:

  1. Ta změna je neuvěřitelná! Moc Vás obdivuju, Marie. A růžová je fakt bomba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petko, děkuju. Holčičky na tu barvu jednohlasně vydechly: To je krásné! ... Takže spokojenost nejvyšší :)

      Vymazat
  2. Práve sa rozhodujem pre staroružovú (a sivú) na mikinu s koženými fľakmi na lakťoch od Lucky.
    A strácam zas odvahu, ale asi ju naberiem...šediny a môj detinský vek...
    Obdivujem, hlcem, fandím, modlím....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná proměna !!!
    Vím, že za tím je spousta práce, času, nervů, starostí ... ale stojí to za to, povedlo se moc a barvička je úžasná.
    Jitka

    OdpovědětVymazat