pátek 3. června 2016

Čaj o páté

Rozšiřuji nabídku drobností pro radost. Čaje s vůní levandule... Nápad už loňský, vracím se k němu a připravuji další varianty.

Bavlněné pytlíčky se sypanou sušenou levandulí  jsou prozatím ve 3 barevnostech.

Původně jsem chtěla na šňůrku papírový štítek s tištěnou etiketou. Tiskárně jsem zadala podklady a před souhlasem k tisku jsem přehlédla důležitou informaci, změnu rozměrů. Z původních pidi 1,5 cm přišly z tiskárny štítky o velikosti dlaně. Bylo mi líto je jen tak vyhodit. Tak jsem do nich čajové pytlíčky začala balit. Jde o způsob dárkového balení, které by mě patrně jinak nenapadlo. A jsem s nim spokojená.




3 komentáře:

  1. Krásný, a ta znouzectnost se moc povedla!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, vytvořilo to pěkný ucelený výrobek, dotažený až na půdu.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, taky mě to potěšilo.

    OdpovědětVymazat