středa 8. června 2016

Frízká modř



Staré schody nám teď zdobí frízká modř, krásný odstín modré s nepatrným nádechem do šeda. Dřevo nebylo poničené, ale na pohled taky nestálo za moc. Nejrychlejším a nejlevnějším řešením se stalo přetření. Jen pro ten pocit větší čistoty.

vlevo schody přesně před rokem, vpravo zkouška odstínu před měsícem
 No není krásná tahle modrá?

A dokončila jsem další panenku, tentokrát netradičně v minišatech... když je venku tak teplo.



15 komentářů:

  1. Ta modrá jim sluší, moc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřevo má mimo jiné skvělou vlastnost, že se dá kdykoliv zbrousit a přetřít...:)

      Vymazat
  2. Hm, to je fakt nádherná barva! Asi bych v ní mohla žít... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem nevěděla, jakou barvu zvolit, ale když jsem viděla plechovku v obchodě, nezaváhala jsem ani minutu.

      Vymazat
  3. Juuuuuuu, to je tak krasna panenka, koukala jsem i na dalsi hracky, nadhera, asi neodolam, jen musim zjistit, co by dcera nejradeji. Jste sikula:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ani by mě nenapadlo, že se mi ta barva bude líbit. A líbí se mi moc. Taky teď přestavujeme - tedy mnohem pomaleji. Každá inspirace se hodí. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky dlouho váhala, jakou barvu zvolit, ale jak jsem viděla tu plechovku, bylo jasno. Ono to schodiště je úzké a v dolní polovině hodně tmavé, takže je dojem z barvy lehce tlumený.

      Vymazat
  5. Konečne viem názov mojej obľúbenej šedi? modrej?
    :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marie, smekám, přečetla jsem váš nový blog. Co vy jste všechno už dokázala!

    OdpovědětVymazat
  7. Krááásná modrá! Mohla bych poprosit o značku, číslo...? Nebo byla namíchaná? Kočičku v takovéhle barvě, s tmavomodrým puntíkem, a trocho šedé, tu bych si moc přála...:-). Ach...:-). p.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to barva, kterou prodává OBI pod svou značkou, název frízově modrá. Je tam i tmavší odstín, tuším že tyrkys, ale tahle je lomenější a ne tak ostrá. Mají hezkou paletu barev, překvapilo mne to. Plechovka stojí 239,-Kč. Koupila jsem si tam ještě jednu barvu, žlutou zlatou.

      Vymazat