pátek 17. června 2016

Jsem dojatá, jsem dojatá, jsem dojatá

Jinak se to ani nedá nazvat. Průběh kampaně na Hithitu je pro mne velké překvapení. Takovou solidaritu s Břichopasem jsem nečekala, štědrost dárců je ohromná. Všem moc děkuji! Děkuji za sdílení a za peníze, co posíláte. Břichopas se tetelí radostí a vděčností. Získat tři čtvrtiny potřebné částky během jednoho dne je prostě úžasné. Moc si toho vážím a děkuji.

Asi největším překvapením je pro mne zájem o kurz šití v Baťovu. Moc se těším na podzim, kdy se setkám s těmi z vás, kteří jste o setkání projevili zájem. Zatím je pro mne tajemstvím, kdo konkrétně přijede. A taky mne to donutí dokončit dílnu, zavěsit všechny police a regály a zbavit se posledních úložných krabic.


3 komentáře:

  1. Moc Vam fandim a verim, ze se vse podari! Hracky jsou nadherne. Dcera si nevybrala, vybrala jsem si ja:-), poslala jsem objednavku jeste s poznamkou, viz. obj. Mejte se. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Akci jsem zaznamenala včera večer a to už bylo jasné, že cílové částky se co nevidět dosáhne:-) Takže dnes už můžu jen gratulovat, musí to být těžké začínat znovu... Přeju hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ ♥ ♥ ♥ Maruško, jsem taky dojatá, je to zasloužená odměna:-) S láskou Nicenka

    OdpovědětVymazat