sobota 18. června 2016

Kruhy na vodě

Ten Hithit, trochu adrenalin se přiznám. Jsem zaskočená velikostí solidarity. Mojí klidnou vodu radosti zčeřily kruhy pochybností. Stačí pár slov odjinud. Něco ve stylu žebrání o peníze. Odvahu jít s kůží na Hithit jsem sbírala několik měsíců. Jsem snad za vodou? Měnili by se mnou? Ach jo.

Tak jen na dovysvětlenou: částka 50tis. mi nejde celá do kapsy. Část spolknou provize, bankovní poplatky, poštovné bude také výrazné. Potřebuji doplnit materiálové stavy, látky, vlákno, dochází etikety, visačky, výšivky zadat do firmy. To jsou výdaje, které nebyly zahrnuty do rozpočtu na Hithitu a budou nutné. A děkuji všem, kteří mě podpořili. Dokážu být velmi vděčná.



Nezahálím. Na poslední chvíli odešel jeden balíček. Uvidím, jak se Břichopasovi zadaří.
P.S. Děkuji Hance za pomoc.

17 komentářů:

  1. Marie, lidé, kteří jsou schopní a činorodí, mají často problém přijmout pomoct. Potom stačí jeden závistivec a pochybnosti jsou na světe. Pryč s nimi! Pochybnostmi i závistivci... Lidé, kteří se zapojili, vám dali pouze najevo svůj obdiv, podporu a díky, že vytváříte tak krásné a vkusné věci. Víte, kolika lidem přinášíte tou krásou, která pod Vašima rukama vzniká, radost? Nekonečně mnoha... Každou korunku si do posledního haléře zasloužíte! Moc Vám fandím! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuju za podporu, to potěší.

      Vymazat
  2. Na takova slova odjinud funguje standardizovana odpoved: Jakej mejkap pouzivate, ze neni videt, jak jste zavisti cela zelena? Mila statecna Marie, Vy prece nemusite nic vysvetlovat, natoz se omlouvat. At se Vam dari!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to jo, naštěstí nemám čas se tím zabývat do hloubky

      Vymazat
  3. Závistivci byli, jsou a budou. Nikdo nikoho nenutil do nějaké podpory a ti, co přispěli to určitě dělali dobrovolně. Neřešila bych to a pustila bych se do toho, proč bylo těch peněz potřeba :-) Hodně štěstí D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, je to tak, neřeším to, řeším drenáž kolem domu a logistiku nákupu materiálu :)

      Vymazat
  4. Maruško, jsem si jistá, že takové závistivé nepřející šlehy zná úplně každý, kdo na Hithitu představuje nějaký projekt. Takoví lidé tu s námi prostě žijí a žít budou, nenech se jimi nijak otravovat.
    Nakonec sama vidíš na rychlosti, s jakou se ti plní účet, že těch přejících a oceňujících tvoji práci je mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky, nehroutím se z toho, jen mě překvapilo, jak někdo uvažuje. To, jak mne jiní lidé štědře podporují, je báječné. A však si to vše poctivě odpracuju :)

      Vymazat
  5. Hlavně si to dobře propočítat, aby se to celé nakonec vyplatilo a neuštvala ses. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to bude trochu oříšek zkoordinovat nákup materiálu a celou výrobu, ale zvládnu to. Bude to náročné možná víc, než si zatím dokážu představit, ale beru to jako zkušenost do budoucna.

      Vymazat
  6. Já tomu nerozumím. Jaképak žebrání o peníze? To musel z pusy vypustit naprostý hlupák. Vždyť každému musí být jasné, že si ty peníze na certifikát nakonec stejně do poslední koruny odpracujete. Není co závidět. Ať si to každý zkusí. Živit se rukama není dneska lehké a stát nám to rozhodně neusnadňuje.
    Držím palce a jsem ohromně zvědavá, kam až se ta částka za těch zbývajících 40 dní vyšplhá. A raduju se tu s Vámi. Je to super úspěch. Je vidět, že to má smysl.
    PS: Nejsem zrovna televizní fanda, ale Přístav si pouštím jen díky Břichopasím hračkám. A určitě nejsem jediná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, děkuji za povzbuzení. Taky jsem zvědavá a trochu mě už dohání obava, abych to všechno stihla včas vyrobit.

      Vymazat
  7. Prdlačky žebrání o peníze.
    Na rozjetí je potřeba nějakej kapitál. A ten někdo prostě nemá. Jenže někteří dobře zajištění lidi tohle nikdy nepochopí, pro ně je deset tisíc prd. A naštěstí jsou i tací, pro které je deset tisíc prd a rádi je dají na dobrou věc.

    Je to prostě jen něco nutného do začátku. A lidi přispěli nebývale rychle; takže někteří mají jistě pocit, že se to vyplatí, i jim, protože podpoří něco krásnýho.
    Tak si to vykládám.
    I když jsem přispěla jen 100 kč; nedávno jsem přispěla Kojotovi 500 a koupila si boty, takže nic, no. Spotřebovávám, nerentují se mi mé investice, leda snad možná někdy v budoucnu ty do (celoživotního) vzdělávání.

    OdpovědětVymazat
  8. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat