sobota 23. července 2016

Lavmi

Lavmi můžu. Tahle Cookies brown má pro mě lehce staromódní, Gočárovsko-art decový nádech. Kousek jsem si ho dopřála v ateliéru.


Malý kousek chyběl...:) Ale bude tam stát skříň, tak to nevadí.

Ještě to houpací křeslo dokončit.


Můj nejoblíbenější medvěd z dětství, jediná hračka, která se zachovala.


11 komentářů:

  1. I kdyby tam ta skříň nestála, vypadá to báječně - celé i medvěd :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem žasla na Fb, fakt super! Moc se mi to líbí.
    Skoro závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása!!!! Takový Orla Kiely styl.... Ten areliér bude vymazlený!

    OdpovědětVymazat
  4. Čeká mě ještě hodně práce, ale už je to zase o chlup útulnější.

    OdpovědětVymazat
  5. Marie obdivuji Vaši energii....co všechno stíháte. Proti Vám si připadám jak líná potvora....to co jste dokázala s tím prostorem je neuvěřitelné....Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale když člověk musí, tak to zvládne. Kdybych nemusela, tak se tolik nesnažím, jsem taky od přírody docela líný tvor.

      Vymazat
  6. ach, krása! zase poslední objevuji nový blog, o Hithitu jsem netušila nic, gratuluju! kdybych byla bývala věděla, tak bych zpropagovala...ale dobře udělali jiní.
    na domě je vidět kus ohromné práce, ateliér úžasný. super zázemí pro pět holek. přeji hodně štěstí a hlavně, hlavně pevné zdraví!

    OdpovědětVymazat