pátek 22. července 2016

Registračka

Další koutek je hotový.

Téměř před rokem jsem na Aukru objevila starou registrační skříň. Byla poškozená, ale byl to ten typ nábytku, o kterém jsem věděla, že ho dosytosti využiju v budoucí dílně. Poštovné nakonec bylo mnohem dražší než samotná aukce a i rozměr mě zaskočil, měla 220cm na výšku a nešla rozložit.  Dopravci se mě zželelo a pomohl mi s ní tenkrát do panelákového sklepa. 


Při stěhování do Baťova jsem ji nekompromisně přeřízla vejpůl kvůli lepší manipulaci.





Pak tu stála dalších pár měsíců. Až na jaře mi na ní zbylo trochu času. Bylo třeba ji očistit, doplnit o chybějící fošny a nějak zútulnit.




Majestick se postaral o samolepky.

Roleta sice chybí, pro mne ale byly nejdůležitější všechny ty malé variabilní poličky. Každé zvířátko má svou vlastní poličku, do které se vejdou vyšívané korpusy, nožičky, ručičky, ouška... a pak už stačí jen pohodlně brát a kompletovat. Trochu jako v manufaktuře.

Pomalu, ale jistě se to plní. Zásobuji se na fičák, co se spustí v druhé půlce srpna. To začnu intenzivně pracovat na odměnách pro všechny dárce na HITHITU.

11 komentářů:

  1. Maruško, je úžasná !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, děkuju, já mám hlavně radost, že jsem ji zprovoznila navzdory ostatním, kteří ji chtěli spálit:) Ještě potřebuje dopilovat, ale už slouží...a výborně.

      Vymazat
  2. Marie, povedená registračka!
    El.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, opravdu hezká. Co ty všechno nezvládáš. Klobouk dolů :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...zvládat musím...a chci. Nejde to tak rychle, jak by se mi líbilo, ale i ty maličké krůčky mi dělají radost.

      Vymazat
  4. moc krásný kousek nábytku. a renovace na 1* :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tenhle příspěvek se koukám už potřetí. Vůbec by mě nenapadlo použít žlutou a tak skvěle to vypadá. Ta samolepka celou registračku posunula úplně do jiných sfér. Já jsem nadšená, je to moc inspirativní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Hledala jsem původně žlutou hořčicovou, ale nesehnala. Tohle je žlutá zlatá z OBI. V dílně bude pár další žlutých detailů, tak se prostor nakonec sjednotí.

      Vymazat