čtvrtek 28. července 2016

Zakopáno

Bagrové sedánky jsou za mnou, udělalo se kus pořádné práce, jsem nadšená. Je opravená stará kanalizace dešťové vody, která vedla pod celým domem a je zrušený septik, který byl cítit až v kuchyni. Ocenila jsem odvoz suťové zeminy firmou (kopat zde krumpáčem bylo za trest, samý šutr) a navezení hluboké vrsty nové zeminy.

dešťovka zakrytá

kope se odpad na septik

tenhle pidi septik byl plný za pár dní... teď už se tím nemusím trápit

takhle krásně to zahrnuli zeminou dělníci z firmy



Pokračuji na mandragorách pro Přístav a stále na přípravách pro odměny na Hithit. Jen všechno to rozkreslování, šití, kompletování jsou nekonečné a neviditelné úkony. Materiál mizí rychlostí blesku.





5 komentářů:

  1. Marie, tak to je paráda, že to máte za sebou!
    Myslela jsem na vás doma....já vím, že to vám moc nepomůže, ale i tak :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mandragora je nádherná a je super, když dělníci odvedou práci jak mají. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasne to prokouklu a msui to byt i bezva uleva, ze je to hotove...
    At se siti dari:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, mám z toho velkou radost, je to poslední velký zásah do oprav.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na toto sa doma nechytá ani môj muž...a to je z podobného oboru!
    Mária, keď príde čas, hračku si určite chcem u Vás kúpiť, určite by som za žiadne príspevky, ktoré kde dávam.., nežiadala odmenu, škoda, že sa nedalo prispieť anonymne...držte sa, ide Vám to krásne!

    OdpovědětVymazat