neděle 14. srpna 2016

Bílý poklad

Dostala jsem velký bílý poklad. Krásné vyšívané ubrusy, cíchy a pravé anglické vlněné plátno. Látka s neskutečným životním příběhem.




Až do látky střihnu, nechám si tenhle označený lem zarámovat do starého rámu. Paní Blanko, moc děkuji!


A byl taky čas na výlety. Tímto se omlouvám všem zákazníkům, kteří čekají delší dobu na své hračky na přání. V tuto chvíli si dopřávám luxusu a jsem matkou na 100%.






A jak to vypadá na Hithitu? V zákulisí se pilně komunikuje s bankami, probíhají technické operace, kterým nerozumím, ale už teď jsem moc ráda, že se  nasbíralo jednou tolik, poněvadž z cílové částky ukousnou svůj díl provize, daně a bankovní poplatky. Zbyde na Zkušebnu a trochu toho materiálu. Postupně píšu svým dárcům, ale trvá to, omlouvám se, je to časově náročnější, než jsem si myslela.

6 komentářů:

  1. Maruško, to je látkový poklad. Věřím, že ho využiješ na něco moc krásného, je v těch nejlepších rukou.
    Užívejte prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, na co látky využiju, ale dostanu se k tomu asi později, než by se mi zamlouvalo :) I tak se ale těším.

      Vymazat
  2. Och, krása!
    A užite si aj Vy krásne, všetky!
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náročné užívání, ale krásné. Stačí málo, aby byly holky spokojené. Zavedla jsem novou hru, která se ujala: "Holky, ušetřily jsme za oběd, zmrzliny, sladkosti a dárečky, můžeme jet na další výlet."

      Vymazat
  3. Waw, poklad uzasny. Vy ho urcite dokazete premenit na nieco rozpravkove.

    OdpovědětVymazat