středa 17. srpna 2016

Je to normální?

Před 6 týdny jsem s velkou slávou zavěsila polici v dílně (mám tam sádrokartony, tak jsem se toho obávala... zbytečně), ale celou dobu mě tak iritovaly ty kovové konzole, že jsem je dnes musela vyměnit.

Není to tak, že bych neměla co na práci a hnidopišila, ale s nejmenší bleškou není možné šít. Když se pohybuji po místnosti, přemísťuju předměty, natírám, řežu, vrtám apod., mám možnost být s ní v kontaktu, hrajeme si, jezdíme na odrážedlech nebo tančíme... tak mě nechá pracovat. V takových chvílích se věnuji práci, která by klidně mohla počkat, ale je stejně potřeba ji udělat. Třeba vyměnit konzole a přidat polici :) Jinak aktuálně mám v dílně krajní nefotogenično.

Nové štůčky látek v krásných odstínech starorůžové a hnědofialové. Obávám se, že nafotit je v odpovídající kvalitě bude tvrdý oříšek. Čekají na nové hračky a výšivky, moc se těším.



7 komentářů:

  1. Maruško, to znám .... já jsem schopná malovat a brousit do půlnoci, musí to být prostě "ono" jinak neusnu .... ta tvá registračka se mi líbí čím dál tím víc .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. s policema je boj, také máme sádrokarton a bojím se do něj vrtnout, abych pak za týden tu polici nechtěla jinde :) musí to totiž být dokonalé ;) moc se těším, co z látek vznikne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím tyhle police víc zatížit, sádrokarton na mě působí docela neodolně :/

      Vymazat
  3. tak pomocí magnetu najděte kovovou stojku a vrtejte do ní. obvykle by měla být cca po 625 mm. šířka kovového profilu je cca 50 mm (podle systému)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to je dobrý nápad, já se snažila profilům vyhnout.

      Vymazat
  4. úplně úplně přesně takto to mám taky!:)

    OdpovědětVymazat