středa 31. srpna 2016

Nic nedělám a jedu

Jsem grogy. Totálně. Dávám si stopku na práci kolem domu. Prostě to nebude, není sil. Nebude zahrada, ani ploty, ani výlohy, ani parapety v pokoji, ani vybíleno v pokojích, ani dokončená dílna, ani množství hraček, o které je najednou tak veliký zájem. Jsem za to moc ráda, začíná se zúročovat všechna ta námaha, ale potřebuju megasilný akumulátor. Nebo aspoň vyměnit tělo. Za zdravé.

Pomaličku dokončuji čajové pytlíčky pro dárce z Hithitu. Obeslala jsem zatím něco přes polovinu dárců, čekají mne ještě ti s náročnějšími závazky. Nestíhám to. Omlouvám se, že mi to jde tak ztuha.


9 komentářů:

  1. Milá Marie,
    odpočiňte si! Já si na dárek klidně počkám, do Vánoc času dost! Ať se nám nezhroutíte!

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně sil! Bez zdraví nic neuděláte, takže nohy na stůl, prsty do akumulátoru a spěchejte pomalu;) Mějte se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško zpomal! Všichni co přispěli znají tvou situaci a pochopí to. Nebo je hromadně obešli a zjisti, zda někdo spěchá a to udělej přednostně, ať nemáš špatný pocit. A zbytek odlož. Když se sesypeš, stejně neuděláš nic a delší dobu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdraví máte jen jedno, pokud vše nebude hned, svět se nezboří. A kdo přispěl, jistě to dělal pro Vás a ne pro sebe. Takže vydrží. Opatrujte se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za povzbuzení, potřebovala jsem to slyšet. Stopla jsem i práci přes noc, tak je mi hned líp.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, odpočívejte, máte odpracováno! Vy jste na prvním místě, ne zahrada, ne vymalovaný pokoj, ne teplá večeře, ne aktivity pro dcery. A zapojte holčičky :)) Držím palce!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, jedna výšivka rozhodně nespěchá, za rok nebo za dva nebude méně krásná! Opatrujte se, LJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Odhadovala jsem, že by mi 3 měsíce mohly stačit na vyřízení všech odměn, ale je to velmi špatný odhad, budu potřebovat minimálně dvakrát tolik, spíš více. Věřím, že to dárci pochopí.

      Vymazat
  8. Milá Maruško, čekat na hračku od vás je radost. Už nějakou dobu sleduji vaši tvorbu a smekám před tím, co všechno stihnete. Zpomalte, důležité je zdraví a dětství vašich holčiček. Bydlet blíž, nabídla bych vám pomocné ruce.
    Krásné dny
    Veronika

    OdpovědětVymazat