středa 24. srpna 2016

Skvostná země

Grace McLeenová, Skvostná země... četl jste někdo? Jsem v půlce a je to moc poutavé.



Moje skvostná země je také plná zázraků.


V dílně nový stůl, pracovní plocha už konečně pojme celý návin látky. A nové blistry na balení. Sice jsou mdlé, hnědá měla být výraznější, ale jinak jsem spokojená.


A záda bolavá z prosívání zeminy. Přijde mi to nekonečné, vzhledem k tomu, že jsem zlikvidovala několik hromad sutiny. Ale na ohýnek a podvečerní opýkačku s blechama síly zbyly.




6 komentářů:

  1. Dvojitý stůl, dvojnásobná radost. Máte v dílně krásnou podlahu. A neuvěřitelně sil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlaha je jen lino:) A sil moc není, to je zdání, že jich mám bezedně.

      Vymazat
  2. Ano, četla a líbilo.
    Máš toho moc, ale bude to stát za to, to je jasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmarko, jsem napnutá, jak to skončí.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Alenko, děkuju, snažíme se všichni:)

      Vymazat