úterý 16. srpna 2016

Rozjezd

Včera byla dokončena transakce s Hithitem a bankami, konečně se mohu pustit do nákupu potřebného materiálu a hračky míří do Zkušebny. Na cestě jsou nové štůčky látek, což znamená, že se objeví hračky v dalších barevných variantách a výšivkách. Stříhám materiál pro vyšívací firmu, která se postará o detaily na hračkách a u počítače zpracovávám nové výšivky. Taky nastal čas zadat do výroby novou várku etiket (je možné, že jsem už zpracovala tisícovku?) a píšu svým dárcům. Trochu se mi to táhne, jsem v polovině, ale každý den se snažím kousek vyřídit. Prosím o strpení, je toho na jedny ruce hodně.

Udělala jsem si radost, pořádně se plácla přes kapsu a nechala si vyrobit krabičky na míru. S průhledným víkem, aby byla ta krása vidět. Navzdory ceně, hihi, jsem nadšená. A taky se tisknou krásné blistry, které mi navrhla má kmenová grafička Eva Štefanová.


Co mě ale potěšilo, že moje účast ve slovenské soutěži Kruhy na vodě nebyla jalová. Brzy se podělím o výsledky.


V dílně stále a pomaličku buduji. Přiobjednala jsem ještě jeden střihačský stůl a hlavně se mi podařilo sehnat ze staré půdy dřevěné židle, aby se měli mí návštěvníci nebo účastníci kurzů kam posadit. Ještě stoleček na kávu a bábovku a nic nám nebude chybět :).


7 komentářů:

  1. moc gratuluji a těším se co nového u vás vznikne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hithit mě v novém rozjezdu pomohl opravdu nevídaně.

      Vymazat
  2. Vůbec nechápu, kde berete tolik energie, milá Marie! Máte určitě za domem jaderný reaktor :-) Ať se Vám daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, mohla bych se zeptat, kde jste si nechala vyrobit etikety, Přemýšlím o tom už dlouho, že bych chtěla mít svou značku na věcech které ušiju :-D Děkuji Anička Brouky

    OdpovědětVymazat
  4. Krása...přeji mnoho úspěchů ve všem na co sáhnete!

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško obdivuji neustále! ♥Bára

    OdpovědětVymazat