úterý 6. září 2016

Pokračuji

Netrpělivě očekávám nové výšivky. Občas přeseju nějakou hromádku, občas ušiju něco nového. Tak aspoň mandragory do eshopu a nová králičí slečna. A doma přibyl třetí školáček.




O víkendu jsem chvíli zahazovala díry před vchodem, hrozily vyvrknuté kotníky. Pořád jsem přemýšlela, jak ten rozkopaný prostor zaonačit a pak si řekla spolu s Pipi: To jsem nikdy nedělala, to budu umět! Jakýpak s tím, že.... Co nebude fungovat, se opraví. Koupila jsem hromadu kačírku a obrubníky a svrutovala ještě rohožku. Není to hotové a ani dokonalé, ale zase o fous lepší.




9 komentářů:

  1. Maruško :)
    To je odpočinek v tvém podání!

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, co ty všechno nezvládáš? Ať se vám všem daří :-) D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jů- to vypadá dobře! Sakra dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc hezky, proměna veliká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, je to výborné! pomalu upravit kolem a dokonalé! Dobře jste to vymyslela! Pipi dobře pomohla:) Krásný den:)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, strašně mě láká to předělat, protože to není dokonalé, ale to už je skoro nemoc..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tééda, Vy jste žena činu! a dobrých nápadů k tomu!! moc držím pěsti, ať jde práce od ruky a domeček je každým dnem hezčí!

    OdpovědětVymazat
  8. Tééda, Vy jste žena činu! a dobrých nápadů k tomu!! moc držím pěsti, ať jde práce od ruky a domeček je každým dnem hezčí!

    OdpovědětVymazat