čtvrtek 29. září 2016

Malováno jehlou

Hledala jsem fotky starších výšivek a jelikož je nemám dochované, tak jsem plátýnka musela vyhrabat z krabic. Překvapilo mne, jak se mi i po letech líbí. Většinou mám tendenci dělat stejnou věc s odstupem času jinak, ale tyhle jehlové malůvky bych pozměnila jen minimálně. Dostala jsem chuť je dokončit, ale teď to vůbec nehrozí. Časovou ztrátu na zakázkách mám téměř 2 měsíce a k tomu ještě celý tento týden byly nemocné všechny blechy.






Tuhle pohádku s mazanou liškou jsem započala už před 4lety, je to možné?



Dnes už byly blechy celkem fit, až na to pochrchlávání, takže celé dopoledne jsme šili myšky ve spacáku. Moc je to bavilo.




Zleva doprava vytvářela nejstarší (10 let), prostřední (8 let) a mladší (6 let). Holky si vymyslely polštáře, míček na hraní, sýry a mazlíka kočičku.


Kočičku z vlny si umotala nejmenší blecha.

Podobné tvoření pro malé připravuji pro Hračkotéku do jejich nově otevřeného PopUpStore v Růžové ulici v Praze. Po celý měsíc říjen budou v této prodejně k vidění a k zakoupení Břichopasí hračky. Průběžně bude nabídka doplňována tak, jak budu stíhat došívat nové kousky. Foto je z facebookových stránek Hračkotéky.



14 komentářů:

  1. Maruško,blešky jsou tááák šikovný.A myšky úžasný.Hnedka bych šila s vámi.Ale sedět v koutku a tiše pozorovat,tak to by bylo pro mě nejvíc.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Marusko, nejem ze Ty jsi sikovna, ale i blesky mas vsechny sikovne! Ty mysky jsou uzasne! Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ty výšivky jsou táááák citlivé, krásné, chytající za srdce.
    Myšky nemají chybu !
    A kočička od nejmenší vede na plné čáře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky jsou nesmírně šikovné a mají být po kom :) A výšivky jsou kouzelné! Držím palce, ať se někdy čas na dokončení najde :) Jolana

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný všechno! Tvoje výšivky bezkonkurenční. A bleší myšky jsou skvělý! Kočka jako mazlík pro myšku mě fakt rozesmála. :-) Maruško, držím palce, ať to strašlivý tempo ustojíš...

    OdpovědětVymazat
  6. Výšivky léta obdivuju. A dcerky si tvoji péči ponesou celým životem jako nejlepší základ.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera!
    A holky jsou tak šikovný!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tlumočila jsem holčičkám vaše gratulace a měly radost. Jak řekla ta nejstarší: "Mně dělá dobře, když mě někdo pochválí" :)
    A dnes ráno prostřední ani nesnídala a šila si dole v dílně další myšku.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, vidím že jablíčka nepadly daleko od stromu, moc pochvalně ty své šikovné "švadlenky" .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. A to ta prostřední blecha další dny našila kamarády k myšce, taky ve spacáku...a ušila si panenku. Strašně jí to chytlo. <3

      Vymazat
  10. Máte moc šikovné holčičky. <3
    Ať se Vám všem daří, moc Vám to přeji.

    OdpovědětVymazat