neděle 18. září 2016

Parůžkovci

Dva noví přátelé z lesa, oba se srdcem na dlani. A nechybí ani plášť na chladná rána. Pro kluky i pro holky.





Začínají pověstné šenovské mlhy. Docela se mi to líbí. Pamatuju si, že když jsem jezdila přes Šenov do Ústí na vejšku, tak podle místních přečastých mlh jsem poznala, že už jsem v půlce cesty.

A do dílny přibyla pohovka. Už tu nic nechybí...



7 komentářů:

  1. Ty krásné staré domy! Mlhu mám ráda, ty neurčité obrysy, co z ní vystupují a měkké vlhké světlo.
    Jelínci jsou roztomilí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlhavo je pro mne čas pro zastavení. Budu se tu teď tím zvláštním světlem kochat často.

      Vymazat
  2. Vy musíte být superžena, prima máma, Marie. Velmi smekám před Vámi, před Vašim rozhodnutím dělat věci tak, jak je děláte. A máte pravdu, člověk si sám sobě nejlépe vyhoví, má spolehnutí... Holky vám budou jistě brzy těmi největšími pomocníky! Přeji hodně sil a zdraví, dobrých nápadů... Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherní jelínci, ty vaše hračka jsou tak krásné. A dílna jakbysmet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné to tam máte. Ať se daří...

    OdpovědětVymazat