středa 14. září 2016

Uklizeno

Pár dalších drobných vychytávek v dílně je hotových a na stole leží rozešité nové kousky. Náviny se mi konečně neválí všude možně, ale hezky pod stolem, výloha je zase o kousek blíž k dokončení a secesní korálkové šaty mě nepřestávají udivovat.




Šicí stroje už jsou připraveny na budoucí kurzy. První účastníci budou ti nejváženější, štědří podpůrci z Hithitu. Bez nich bych dnes nebyla tam, kde jsem.

Jeleni budou ve 3 barevných variantách.


Pro výstavu připravuji jednu velkou kočičí dámu. Započatá byla už loni, teď jsem se k ní vrátila a líbí se mi, jak získává od původního návrhu jiný směr.






11 komentářů:

  1. Vše je krásné! Jste tak pilná! Ateliér je opravdu úžasný a ty šaty jsou skvost! Škoda, že moje holčičky nejsou na takový typ hraček, ale asi si jednu mandragoru koupím pro sebe...

    OdpovědětVymazat
  2. Chci usnout a probudit se u vás - V RÁJI!!! Je to fantazie, mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kočka! Bude nádherná. A dílna vypadá jako přátelské místo.

    OdpovědětVymazat
  4. Dilna je nadherna, moc, ma sve kouzlo. Vyrobky samozrejme taky. At se dari. M.

    OdpovědětVymazat
  5. V dílně je vidět spousta práce, ale i radost z ní. Vše je nádherné. A ty šaty - nemám slov ... Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná dílna a ještě krásnější hračky. Přeji hodně sil a radosti do tvoření :)

    OdpovědětVymazat