sobota 10. září 2016

Výloha

Dnešní odpoledne jsem si užívala s výlohami. Původní dřevěné desky jsem očistila od 3 vrstev tapet a zakryla levnou rohoží. Na tuhle část oprav jsem odmítla vynakládat větší peníze. Dojem Havaje bude doufám zažehnán, až dokončím zbytek. Chybí ještě přemalovat kovové konstrukce, dolepit krycí lišty a dosadit dřevěný pult. Ten původní byl zpuchřelý a shnilý, tak musím dokoupit nové desky. A to mi bude stačit.

Stav před rokem, malá blecha byla ještě taaak malá.



Rohož stačilo přistřihnout a upevnit sponkovačkou.



A časem dojde i na dveře, doufám.

Hračky jsem dnes bohužel neušila žádné a lehce pláču nad prozatímní nemožností vyjet před Vánocemi na výběrové prodejní akce, na které jsem byla pozvána. Krásný LeMarket v Mánesu a báječný MINI v Praze. Vím, že není všem dnům konec, ale přesto si povzdechnu hodně nahlas:  Ach jo. By se mi hodily ještě jedny ruce, které by pohlídaly nebo vypomohly.

Žádné komentáře:

Okomentovat