úterý 15. listopadu 2016

Co je bez chvění, není pevné

Poslední list se třese na platanu,
neboť on dobře ví, že co je bez chvění, není pevné.
List nemusí tě, Bože, prosit o nic,
dal jsi mu růst a on to nepokazil.
Ale co já...
(Vladimír Holan)

Ale co já?... Některé věci jdou ovlivnit velmi ztěžka, člověk na ně vyplýtvá hromadu energie a stejně zažívá pocit nekonečné frustrace. Nejsem bojovník. Vše, co je za mnou vidět, je z nouze ctnost. Téměř každodenní vstávání ze dna. Ale poctivý a upřímný.

Lidé, kterým by nejvíce mělo záležet na spokojeném životě blešek občas působí silami, proti kterým je moje poctivost krátká, protože úspěch se neodpouští. Škoda, že není vidět, že za ten pomyslný úspěch dětem boty nenakoupím a není z čeho brát. Je to pro mne celou dobu mnohem těžší, než dávám znát, než jsou ostatní schopni dohlédnout a než mi síly stačí.

Jsem nucena pod tlakem okolností změnit způsob své práce. Nebojte, přijaté objednávky včas dorazí pod vánoční stromky. Nové objednávky ale musím stopnout. Co bude dál, netuším.


Markétky úplňkový vlk. A sovička od Slastidolls.

7 komentářů:

  1. Paní Marie...nevím, co napsat...myslím na Vás.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Marie, držte se! Pánu Bohu poručeno :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to smutné, zlé vůči Vám a vůči dětem. Držte se, přeji Vám, ať se všechno obrátí a je dobře!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať už Vás potkává jen to dobré. M.

    OdpovědětVymazat
  5. ten Markétčin vlk se mi taaak líbí :) přeji jen to dobré.. A.l

    OdpovědětVymazat
  6. Ten ,,úplňkový vlk,, vás vyjadruje...

    OdpovědětVymazat