úterý 8. listopadu 2016

Dizajntrh a MINI

V nadcházejícím období lehce předvánočním můžete vidět hračky od Břichopase naživo na dvou akcích: Dizajntrh v Olomouci a MINI festival v Praze. Osobně tam nebudu, zatím jsou pro mne tyto akce časově nedostupné, ale moc ráda jsem uvítala nabídku Hojdavaku, který mne přizval do svého prodejního stánku. Takže kdo bude mít chuť vidět hračky naživo, osahat si je, pokoukat a případně koupit, máte možnost.

DIZAJNTRH, 18.-19.listopadu,  Korunní pevnůstka v Olomouci

 
MINI festival 25.-27.listopadu., Kafkův dům, nám. F.Kafky 3, Praha


Hojdavak poznáte snadno, vyrábí krásné jednoduché textilní kolébky.



Nejmladší blešku čeká zítra životní zlom, dopoledne ve školce. Bude v dobrých rukách, maličká školka a citlivé učitelky. Pro mne to bude taky životní zlom. Po 11 letech poprvé bez dětí sama v dílně.

6 komentářů:

  1. Ty nebudeš?! Ojoj, já se těšila, že jo!!!

    Ale zítra držíme slečně Blešce palec,
    a kdyby bylo náhodou potřeba, mrkni, pošlu vám mini-kabelku - znáš to, s novou taškou jde všecko líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tou kabelčičkou to není od věci. Prostřední blecha viděla v obchodě STŘÍBRNOU kabelku s labutí, strašně si jí přála, ale bohužel jsem ji nemohla koupit. Ale nedalo mi to a ještě večer jsme si objednali stříbrnou a zlatou látku :-) A na stole mi přistávají návrhy...

      Vymazat
  2. Blske drzim palce! Vyrasta v spolocnosti, tak snad to nebude az take tazke

    OdpovědětVymazat
  3. Nejmenší Blešce přeju spoustu kamarádů a hezkých zážitků ve školce a samozřejmě i ty nejhodnější paní učitelky. A Vám klidné okamžiky nejen pracovní.... Všechny vás zdraví ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bleška to zvládá dobře, paňčitelky jsou moc fajn a má tam pár opatrovatelek mezi staršíma holčičkama :)

      Vymazat