čtvrtek 22. prosince 2016

Mami, já chci stříbrnou kabelku!


Nedávno jsme byly s blechama v obchodě, který na svém oblečení nešetří flitrama, zlatem a stříbrem... a kde prostřední Markéti objevila stříbrnou kabelku s labutí. Zamilovala se na první pohled. Při množství holčiček v mé domácnosti nemohu takové a další "nezbytnosti" pořizovat na potkání. Ale ještě týž večer jsem objednala střbrnou, zlatou a pudrovou koženku, abych z jedné vody pořídila 4 blýskavé radosti... Nikdy by mě nenapadlo, že se mi takový materiál zalíbí. Zatím je hotová první kabelka pro Markétku. Nešetřila jsem stříbrem ani perlami :)



A na stole leží zlatorůžová pro nejstarší blechu.

Profi kabelkářky prosím o shovívavost, jde jen o upravený střih na jednoduchou etui. Ty další už budou zase o chlup lepší.





6 komentářů:

  1. Jéééé! Něžná krása pro pravé princezny. Ty se ale mají!

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, ty jseš neuvěřitelná. Ty tvoje holčičky se mají!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherné! Moc se Vám povedly! K.

    OdpovědětVymazat
  4. Šít tuhle kabelku byla radost ♡.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Maruško, Vy nemáte stříbrné ale ZLATÉ ruce. Holčičky budou radostí skákat do stropu:-)
    To je tak krásné umět vytvořit něco, po čem děti touží. Závidím Váš um.
    Požehnané Vánoce. Monika

    OdpovědětVymazat