neděle 25. prosince 2016

Na paty

Smůla. Poslední tři roky nedělá nic jiného, než že se mi tam vytrvale lepí. Když už to někdy vypadalo, že se mi podařilo těžkosti zvládnout navzdory nepřízni, zas přišlo něco neočekávaného.

Až dnes začínám vidět dosah štědrovečerního ohýnku. Mazavá černá smůla je VŠUDE. Smrad taky, blešky od rána zvrací. V pračce jede šestá várka, už to nemám kde sušit, tak rozkládám povlečení po střihačském stole, po židlích a kde se dá. Asi posté si letos říkám: Baťovo mi fakt nebylo souzeno.


Dnes jsem zhruba uklidila ve dvou přilehlých pokojích a jsem grogy. Do té černé nádhery jsem zatím neměla sílu vlézt. Ale zítra dorazí pracovní posila. Sama se nabídla, jsem dojatá.

3 komentáře:

  1. Milá Marie, přeji Vám pevné nervy a ať se vše brzy v dobré obrátí. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  2. Marusko, ja nemuzu prilozit ruku k dilu, ponevadz jednak jste moc daleko a druhak uz jsem paty tyden nemocna se zadama, ale rada bych Vam trosku pomohla financne, kdyz byste dovolila. Poslala byste mi prosim na mail iveta-kostalova@centrum.cz Vase cislo uctu? Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra budu mluvit s pojišťovnou, doufám, že dosáhnu na nějakou částku, za kterou se to vše opraví. Nic prosím neposílejte, moc děkuji!

      Vymazat