sobota 31. prosince 2016

Silvestr

Pokračuji na opravách vánoční nadílky, ale moc mi to neodsýpá. Jelikož jsem na většině zdí měla pouze štuky bez výmalby, saze se zažraly do povrchu a nechce se jim pryč. Zítra zkusím další kolečko omývání mydlinkami. Je to zdlouhavá a ne zrovna lehká práce. Dosedá na mě únava a podrážděnost.






Že prej, jestli by nešlo u stolu vyměnit jen desku. Vtipálek pojišťovák.




Odpoledne už jsem musela na chvíli utéct, nabrala blešky do auta a vyjeli jsme na krátky výlet k varhanám. Byla mlha, mrazivo a tak zvláštní světlo, že jsem se celá zklidnila.







Pračka se otočí 5-6x za den, dílna se mi změnila v sušárnu a šatní skříně. Všechno oblečení, i to sezónní a uložené ve skříních, postupně přeprat.

Kdybyste se někdo hodně nudil nebo chtěl shodit pár vánoční kil, máte u mne dveře otevřené dokořán :)


Pevně doufám, dobrý Bože, že tohle byla poslední jobovka a dál už budu moci vykročit lehčeji. Děkuji za vše, co se povedlo a ať neztrácím naději, když je zrovna zle.
"Slyšel jsem tvou prosbu, tvé přání, teď věř mému načasování." 

Krásný a požehnaný nový rok všem!

8 komentářů:

  1. Milá Marie, přeju Vám, ať se Vám v novém roce daří lépe a klidněji a ať máte dost sil, zdraví a hodně radosti!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne to dnes, keď dvaja autisti úplne rozmetali posledný čas roka, veľmi pomohlo to ,,svetlo,, Marie od Vás....

    OdpovědětVymazat
  3. Světlo krásný! Za těma mrakama čeká, už probleskuje...

    OdpovědětVymazat
  4. Marie,
    možná by místo umývání bylo rychlejší přetření speciálním nátěrem, ono to stejně asi nepůjde dolů všechno.
    http://www.primalex.cz/tipy/15-malovani_zakourenych_mistnosti_sten
    http://www.het.cz/cs/novinka-i-grund-specialni-izolacni-nater-proti-nikotinovym-a-jinym-skvrnam/text.html?id=69
    Aby se to světlo mohlo po nových stěnách radostně rozběhnout.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to vypadá bezvadně, děkuju za tip!

      Vymazat
  5. Paní Marie, úplně mi to vzalo dech, když jsem se dívala na tu předvánoční krásnou idylku, jak jste to doma měli pěkné a pak taková spoušť, aspoň takto na dálku přeji hodně sil, jste neuvěřitelně šikovná, máte skvělé nápady ve tvoření a zručné ruce na domečku, moc Vám přeji, aby tento rok už byl dobrý se vším všudy! Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě mě napadá, při naší rekonstrukci svépomoci jsme hodně rad našli na http://kutilska.poradna.net/, pokud tam napíšete dotaz většinou Vám na něj rychle někdo odpoví, většinou to jsou řemeslníci, takže to jsou rady přímo z praxe. Možná už to znáte. Držím pěsti! Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, ještě jednou já, ukazovala jsem fotky muži a říkala mu, jak se Vám drolí štuk, když strháváte tapety a říkal mí že na místa, kde omítka drží je dobré použít speciální nátěr, který "neutralizuje" fleky tam, kde pada štuk by dal perlinku (a nový štuk). Perlinka to zpevní a zároveň Vám to na přechodech nebude praskat. Jana

    OdpovědětVymazat