středa 18. ledna 2017

Dvě

Další kočičky pro malé sestry. Pro roční holčičku jsem upravila zapínání šatů na suchý zip, jinak je běžně dělám na dva knoflíky.






A zahořelý pokoj byl o víkendu doopraven a otapetován. Znovu a lépe:)


obázek od Amélky máme už dlouho


A všude ohromná hromada sněhu, krása. Co se začal sypat, vstávám po čtvrté ranní, abych stihla
odhrabat sníh a pak odpadnu po devaté večer. Od včerejška sníh hrabat nemusím, protože mi zamrzlo kolo u auta. To abych se nenudila:). Abych dostala děti do školy a ze školy, padnou mi na to 3-4 hodiny strávené v autobusech nebo po cestách. Přitom to nemáme daleko, cca 4km. Ale frekvence busů je hodinová a když jdu pěšky, tak v tomhle sněhu a s těmi kopci taky hodinu. Dneska nejmenší blechu nechávám doma, abych si ušetřila ranní jízdu busem, starší to zvládnou samy.


A vrhla jsem se do nových panenek. Budou drobnější a hlavně jednodušší. Stávající panenky si ponechám pro autorskou práci, jsou časově velmi náročné, protože šití neodbývám, všechny oblečky jsou podšívané a opravdu festovní. Vzorování mám za sebou, ještě upravuji podklady pro výšivku a tento týden odešlu látky do firmy. Strojová výšivka mi tak ušetří spoustu času, protože tyhle menší panenky bych ráda šila v malých sériích a nabídla je také v několika standardních typech a barvách.


4 komentáře:

  1. Přeju Vám dobrý den. Jste fakt skvělá! Přeju Vám hodně sil a nápadů! Jo a mimochodem - nádherná tapeta! Vaše blešky mají štěstí, že mají tak úžasnou mámu!! :-) Mějte se hezky. ZUZU

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné panenky, stejně jako všechny vaše výrobky. No a ta tapeta je úžasná, mohla bych se zeptat kde jste ji koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasto, zde: http://www.kupsi-tapety.cz/

      Vymazat