pátek 17. února 2017

Krabice

Fler Offline se blíží a dělám co můžu, ale zázraky nezvládnu. Nejmenší blecha byla týden nemocná, pak stačil jeden den ve školce a opět zůstala na týden doma, takže práce v dílně se zastavila. Občas se večer donutím sejít schody do dílny poté, co všichni usnou, ale moc se mi do té zimy nechce. Jsem za ty předchozí dva roky panelákování zhýčkaná a v 16°C jsem v útlumu. Podařilo se mi ale dotáhnout do zdárného konce např. štítek na dárkovou krabici a pár dalších barevností panenek. Vše bude možné vidět naživo za pár dnů na Fler Offline v Praze o víkendu 4.-5.března. Těším se moc, přijďte se podívat! Vstupné se neplatí a rozhodně bude z čeho vybírat.




3 komentáře:

  1. Jaká škoda, že zrovna ten víkend jsem zorganizovala společné pletení na Šumavě!
    Tak ráda bych přišla, ale na toto datum se přihlásilo nejvíc lidí.
    Snad někdy příště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě Lenko, mrzí, že se neuvidíme, no co se dá dělat. Snad přijdou jiní, abych tam nezůstala sama jako kůl v plotě :)

      Vymazat
  2. Milá paní Marie, Přeju Vám velký úspěch na Fler Offline - Vy si ho zasloužíte, Vaše hračky jsou překrásné a poctivě udělané! To se v dnešní době vidí málokdy, o to víc si je toho třeba vážit. Mějte se hezky. Zuzu

    OdpovědětVymazat