úterý 28. února 2017

Pracovní nepořádek

Začínám se v tom množství lehce ztrácet. Ale přípravy na sobotní Fler Offline jsou v plném proudu. Kromě Břichopasí klasiky, králíků a kočiček, budou k vidění a dostání panenky oblékací i ty nové. Stihla jsem také jednu skříňkovou krásku a pár mandragor.






Sukýnka je z recyklované látky, kterou jsem dostala. Lehounký, nadýchaný lem ze šatů.

Našila jsem pár nových barevností, které se nebudou opakovat. 
 



A nečekaně velkého úspěchu dosáhly tyhle malinké mandragorky.



Blechy z nich byly natolik nadšené, že si hned druhý den po příchodu ze školy každá našila svou a další den doplnily o další nezbytné drobnosti.


Tak už jen shrnutí... tuto sobotu a neděli mne uvidíte v Praze na Balabence, Drahobejlova ul., nově opravená hala. Pro mne je to svátek - na prodejní akce nejezdím, ne že bych nechtěla, ale je to pro mne logisticky velmi náročné až nedostupné. Vstupné se neplatí, přijďte.

www.fleroffline.cz


Rozmístění všech prodejců: PŘÍZEMÍ

Břichopase najdete v 1.patře č.20

7 komentářů:

  1. Marie, vaše výrobky jsou úúúžasné :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, moc ráda vás všechny uvidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Budeš mít nádhernej stánek!
    Krásný všechno, i ten dílenskej chaos, ale ty špendlíky v hlavě, ty mě doslova zabolely :)

    OdpovědětVymazat
  4. DA kann man richtig schön arbeiten....

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Vás a moc Vám držím palce! Ti králíčci jsou kouzelní :-) ! Zuzu

    OdpovědětVymazat