středa 8. března 2017

Drhne to

I když je nejmenší blecha ve věku, že může chodit do školky, doma je častěji než tam (a mají to tam fajn). Ty rýmy jsou nekonečné... a udržet termíny a myslet v mnoha věcech o pár týdnů dopředu je pro mě občas nadlidský výkon. Zabavujeme se, jak to jde. Občas to při práci jde, ale hračky musím fotit hlavně rychle:)




Králíček od Alžběty Skálové pořád drží. A óbr leporelo od autorů Petra Borkovce a Andrey Tachezy vede.




A když už není zbytí, přijde na řadu pohádka, abych mohla zabalit urgentní zakázku.


Zajistit plánované akce v předstihu, objednat včas nový materiál nebo poslat podklady pro tiskárnu, navzorovat novinky (stále odkládám!), poslat látky na výšivky, prostě mi občas něco důležitého unikne. V noci už nezvládám pracovat, ale zase se proti své vůli a chuti budím mezi 4. a 5. ranní, kdy mohu vyřizovat v klidu objednávky. Omlouvám se, pokud není z mé strany vše perfektní, vím, že dnešní eshopy jsou schopny expedovat zakázky do druhého dne, to je pro mne často nemožné.
Podařilo se mi dnes ale poslat hračku na přání, ještě byla horká od jehel :)


Jednu novinku se ale pokusím vzbudit k životu spolu s jarem. Textilní knížky. Těšte se!

4 komentáře:

  1. Maruško, tvé hračky jsou nejen krásné, ale i s láskou dělané a tak se na ně vyplatí "chvilku si počkat" ... alespoň se na ně zákazník více těší .... i když to tak možná nevnímáš, pro mě jsi "můj hrdina", ty jsi prostě dříč a nikdy se nevzdáváš, a i když padneš na dno, zase se zvedneš a jdeš dál ... držím ti palečky a moc ti fandím ... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Jak Vám rozumím a to my jsme na to dvě, vy jste sama... ne všechny eshopy to zvládají, nebojte, člověk nesmí podléhat tomu tlaku, který je velký a nesmí zapomenout na sebe a doplnění energie. držím palce:-) a hlavně at je cácorka brzy zdravá...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za podporu, já se toho lehkého stresu, že nestíhám, nedokážu moc vzdát, ale když už opravdu nemůžu, zalehnu i v tlaku nejvyšším a dovolím si krátký odpočinek.

      Vymazat