úterý 28. března 2017

Zahrada


Máme zahradu! Krásná, stará zahrada s rododendronama a stromama tak vysokýma, že se po nich už nedá lézt. Ale konečně je možnost někam se natáhnout...








A pustila jsem se do krášlení vstupního vchodu. Vykácet rozkošatělé kleče, vykopat pařezy, zasadit nové stromky. S těmi zatím váhám, ale už teď vím, že nebudou chybět růže.




Kmeny budou na letní ohníčky, větve se odvezou a šišky třeba na vánoční dekorace. 



Než ty dva obříky vykopu, mám zábavu na mnoho dnů:)


4 komentáře:

  1. Krása! Držím Vám palce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, držím palečky, k růžím se moc hezky hodí levandule, jsou modré i bílé, z keřů vajgélie, jsou se zeleným, fialovým listem i panašované kvetou růžově, bíle nebo červeně, záleží na druhu a těch je hodně, krásně kvete i komule davidova, navíc se kolem ní motá vždy spousta motýlů, takže opylují a opylují, krásné jsou i minišeříčky, ty kvetou brzy z jara, k růžím se moc hezky hodí i hortenzie, já mám dobré zkušenosti s latnatou,krásné jsou i zahradní ibišky nebo tavolníky výhodou všech těch keřů a rostlin co jsem ti vypsala je to, že do třech let vzrostou a zaplní prostor, navíc jim nevadí ani znečištění od silnice, pokud by jsi tam chtěla i nějaký kvetoucí strom, tak krásný je prunus nebo katalpa na kmínku, ta nezabere ani moc místa.... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, Markét, na pár jmen jsem se musela podívat do atlasu, jak vypadají :) Díky moc, ta katalpa by se tam hodila, něco podobného jsem si představovala, kulatá koruna na nízkém kmeni. Teď to všechno hezky zkopat... není to vidět, ale půda je tu hodně hrbolatá a místama propadlá, navíc samý šutr. Tak postupně. Už se těším.

      Vymazat