středa 26. dubna 2017

Pan Opičák

Vznikl zcela neplánovaně. Jela jsem do textilky pro metráž, ale neměli tu, co jsem potřebovala. Nechtěla jsem se vracet úplně prázdná, tak jsem vzala na zkoušku dva štůčky. A jak je doma rozbalila, bylo jasno.



Aby se hodil k pouťové pětce, došila jsem vestu. Ze vzorkovnice brokátů, kterou mi poslala známá, že jí bylo líto je vyhodit.

Tak ještě čepičku...


7 komentářů:

  1. Jééé, ta je krásná, ta se povedla !.... Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ta vaše fantazie tolik baví. Je skvělý, že se můžeme pokochat i na dálku!

    OdpovědětVymazat
  3. A opět další skvělá a krásná novinka! Je úžasný!!! Zdraví ZUZU

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Ještě tu čepičku musím poupravit....

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to je osobnost! :). Krásně sladěný neutrální základ s barevnou vestou a fezem. Moje holky říkaly opicím huhuky :), jsem si těď vzpomněla. Hezký DEN. Lucka KS

    OdpovědětVymazat