sobota 22. dubna 2017

Pouťová pětka

Tahle pouť bude výjimečná. Pro MINI festival vzniká nová autorská kolekce panáčků, které mne opravdu baví. A přibudou ještě další. Zatím je hotová tato pětka.



Mým favoritem je černošský pán v módním fráčku. V paměti mi vyvstávaly příběhy z Černošského Pána Boha a při šití jsem si pobrukovala gospely.




Správná parta.








12 komentářů:

  1. Mně už je úplně hloupé všechno chválit, ale miluju vaši práci a hračky jsou dokonalé. :) Těším se, až nějakého z vašich fešáků taky pořídím. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelní!!! A ti medvídci hned vedle... vše moc krásná práce :) Ať se daří! :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je fakt nádhera úžasná. Budou k sehnání i jinde než na Mini? Terka

    OdpovědětVymazat
  4. To je taková nádhera, Marie! Já už jsem to tady psala... jste fakt vyjímečná!
    Moc fandím. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. To sú tak vydarené kúsky, áno černoch vo fráčku:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu se vynadívat! Jsou nádherní!

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Vás, paní Marie. Ten fousatý pán v pruhovaném kabátku je úžasný. Úplně vidím pohádku "Šíleně smutná princezna" a slyším "....kujme pikle, pikle kujme..." . Ostatní jsou taky nádherní. Mějte se hezky! ZUZU

    OdpovědětVymazat
  8. Me napadlo totéž, ale u pána v černém kabátku s buřinkou ��

    OdpovědětVymazat
  9. Vážně? Tak na tyhle pány jsem opravdu nemyslela:)

    OdpovědětVymazat