úterý 16. května 2017

Po mini

Festival mini je za mnou, přede mnou nevyřízené, ale už připravené objednávky a v hlavě pár nových nápadů. Utahaná jsem jak kůň, pondělí jsem prospala, ale ten živý kontakt se zákazníky jsem potřebovala jako sůl. Bez toho nejde tuhle práci dlouhodobě dělat.
Sama jsem nefotila ani jsem si nestihla vše prohlédnout, ale na stránkách mini je seznam ohlasů z časopisů, od blogerek a ambasadorek festivalu. Nahlédněte, je na co koukat.
Madame Coquette
Gabri

A život jde dál, zahrada nám dělá velikou radost a stále je co kopat. Nemohu se rozhodnout, co zasadit před Baťovo, tak to letos nechám být. Jednu stranu jsem dnes nahrubo srovnala a zaseju jen  trávu. Vlevo dělá pařez naschvály, ten prorostlý jasan má kořeny bůhví kde, takže není stále hotovo.


Na dvorku mi od loňska překáží hromada kačírku, tak jsem se dala do dokončení drenáže. Je to trochu nekonečné. Navíc mi došla difuzní folie, původně jsme ji nasadili moc nízko, takže jsem ji včera zvýšila a dnes dosypala kačírek. A koutek u plotu pomohla zkulturnit (tj. pořádně se nadřít) maminka, když hlídala blešky během mé účasti na mini festivalu.


Prosím o strpení ve vyřizování zakázek, všechny mám na stole a postupně je balím a odesílám.

Žádné komentáře:

Okomentovat