neděle 11. června 2017

Zaseto


Mami, mohla bys přijet pohlídat holky, až budu pryč?
Jasně.
Tak jo... ale zapoměla jsem schovat krumpáč a žehličku, neboť si maminka zrovna léčila bolestivý zánět ramene. A takhle to dopadlo.

Pracovní tempo mámy jsem přestala stíhat už po obědě. Ale pozemek byl po mnoha týdnech dřiny začištěn, srovnán a oset, tak teď už je to na přírodě.

Pro srovnání... březen 2017:

10.červen 2017:


A co s tímhle kouskem přede dveřmi? Nevím si s tím rady, peníze na dlažbu nejsou, tak budu zase improvizovat než přijde čas na kvalitní změnu.


A ještě jedno povzbudivé srovnání... stav po převzetí červen 2015:



...a červen 2017. Ale měla bych si máknout, některým domorodcům tu chybí květiny a keře a stromy :)




A mezitím samozřejmě stále šiju a v hlavě nosím další nové nápady. Sice se mi těžko realizují v té hromadě starostí, ale nespěchám. Vzniklo pár nových barevností oblékacích kočiček a na přání vzniká zbrusu nová hračka.





A v dílně je příjemné chladno.


6 komentářů:

  1. Nádhera! Jste všechny holky šikovné, už teď to vypadá i bez kytek a keřů skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Čtete to asi často, ale máte můj obrovský obdiv za schopnost nevzdat se a ustát!...Já tam vidím jen hladkou trávu,nebo levanduli-sice nečeská,ale hezky nenáročná záležitost(a v případě rušící potřeby se na ni nemusí s krumpáčem) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pár tipů od zahradní architektky památkářů, tak až to zaroste, pro něco se rozhodnu. Na tohle už nespěchám.

      Vymazat
  3. Tak už víme, po kom to pracovní tempo máš! Turbo maminka=turbo dcera! :-)
    A že ti domorodci nespokojení nepřijdou na brigádu se divím! Nejlépe rovnou s nějakým tím keříkem/květinou v rukou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, občas, když mě vidí s krumpáčem, nabídnou pomoc: "Budeš-li potřebovat, dej vědět, pomůžu"... a poté, dávaje mi dobré rady k práci, jdou o dům dál :)

      Vymazat