středa 19. července 2017

Dveře

Tak jsou tam! Parádní, modré, vyrobené na míru podle staré fotografie. Jsem nadšená. Ještě dotřít kovové rámy výlohy stejnou barvou a bude to dobré. A předělat výlohy, byly nainstalované v rychlosti z toho, co dům dal pro Len Fest. Představu mám ale jinou.



Hrubé práce je tu pořád dost. Pustila jsem se do likvidace odpadu z rekonstrukce. Straší tu a pomalu zarůstá pámelníkem. Jelikož nemám vozík za auto, tak jsem to stále odkládala, jakože si zaplatím odvoz, ale peněz není nazbyt. Tak jsem se do toho vrhla a začala jednotlivá lina řezat na menší kusy a postupně je odvozím do sběrného dvora v kufru auta. Ovšem co s tím zakletým betonem, který nikdo nebere...? Množství na celý valník.


K zemi půjde i tahle ztrouchnivělá kůlna.


17 komentářů:

  1. Nádherné a dôsledne urobene všetko!
    A.V.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása, jste moc šikovná. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Bez vozíku, v kufru auta, to znám moc dobře taky. Pokud u vás neberou suť, ta zídka tam nevypadá špatně a můžete do ní zasatit sukulenty, využít to na skalku;) hezky kusy naskládat nechat vrůst kvetoucí i nekvetoucí skalničky, netřesky apod.;) Hezké kreativní dny, dveře jsou nádherné a vše bude. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi fotka klame, ale ta zídka tam vypadá dost zoufale i nebezpečně :) Chtěla bych se jí dočista zbavit, ale asi to bude trvat déle, než jsem myslela.

      Vymazat
    2. Tak silná záda! :) Obdivuji vás. Hezké dny.

      Vymazat
  4. Maruško,
    už teď tvá dílna vypadá moc dobře :-)
    A co teprve ty modré dveře, zrenovovaná skříň,...
    Ještě by to chtělo více rukou na těžkou práci,...
    Díky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky, dělám postupně a už nespěchám.

      Vymazat
  5. Z betonového odpadu jsem před 5 lety vyskládala šedesátimetrový svah,osázela přebytky ze zahrady vlastní a od sousedů.Dneska je na něj radost pohledět.Recyklace,to je moje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt??!! Už jen ta představa, jak to všechno znovu tahám a přemísťuji a ještě nějak kultivuji mne děsí:) Jsem celá zlámaná i bez toho...:)

      Vymazat
    2. Také jsem na tom dělala celé léto,ale byl to pocit,jako když vás políbí múza a vy musíte tvořit,bez toho bych to nedala.

      Vymazat
  6. MARUŠKO, KRÁSA, KRÁSA, KRÁSA ....
    TY DVEŘE JSOU d.o.k.o.n.a.l.é !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, jsou! Když je viděl kamarád památkář, tak tiše zajásal a řekl, že nebýt na klice těch křížových vrutů, že by i tu kliku považoval na první pohled za opravenou původní.

      Vymazat
  7. Dveře jsou krásné,tak ať dobře slouží věky.Taky jsem fanoušek do stavebních recyklací. Suť vždycky vytřídím na složky:cihly, šutry, beton, drobná suť. Suť překatruju přes síto a použiju jako zeminu- do kompostu na odlehčení, na srovnání díry v trávníku apod - za pár týdnů je to jako hlína.Beton použiju jako kámen - zídka,zpevnění kolem potoka. a co zbyde- zlomky cihel a mišmaš dávám do pytlů od granulí a postupně do popelnice - po trošce. To se asi nemá, ale jiná cesta není. Při stavebních pracech se dá použít překatrovaná suť místo písku do omítek- je to i lepší než písek a nemusíte objednávat, dovážet. Zlomky betonu se dají naházet do nového betonu, třeba když děláte základek pod plot a podobný nevyztužený beton, tím také i ušetříte. Nezdá se to ale i velká hromada takhle postupně mizí (děcka mi pomáhají) a na skládce toho nakonec skončí úplné minimum.Nakonec je z toho i radost:)

    OdpovědětVymazat
  8. Marie, pekná inšpirácie:
    https://www.instagram.com/tamaraheribanova/?hl=sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou krasne! Ta barva!

    Stare kliky se daji sehnat v internetovych bazarech, ale asi spis ty interierove.

    OdpovědětVymazat