neděle 9. července 2017

Lněná sobota

foto Terej facebook

Len Fest je za námi a překvapil. Hlavně zájmem. Po celý den jsem došívala korpusy lněných panenek, protože moje zásoba se vyčerpala už po poledni. Vydatně mi pomohla moje sestra, která přijela se svými Krasohrátkami.




Nestihla jsem se podívat do muzejní zahrady, kde to vonělo lnem na každém kroku. Většinu prodejců znám, ale unikl mi např. Terej Evy Jandíkové, její kanafas je krásný a chtěla jsem si ho prohlédnout naživo.

foto Terej facebook

foto Terej facebook

foto Terej facebook
Liberecké Naivní divadlo přivezlo pohádku O třech přadlenách.


Výroba ručního papíru Papyrea.

A děkuji tajemné návštěvnici Baťova, co odešla jak pára nad hrncem a zanechala takovýhle krásný a milý vzkaz. Už je to všechno v provozu.


Díky všem, co přišli a tvořili. Zdravím Oranžérku! Bylo to moc hezké. Omlouvám se také, pokud jsem nereagovala na všechny pružně, nebylo mi celý den dobře a neděli jsem z vyčerpání a bolavými zády proležela.
Velké díky JEN LENu za celou akci.

2 komentáře:

  1. Maruško,
    moc ráda jsem tebe osobně, tvé blechy a Břichopas dílnu poznala :-)
    Ještě jsme nestihla dát fotky na blog, ale byla to podařená akce !
    P.S. A ty záda mě od sobotního večera berou také :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji, žes přijela. Děkuji i za fotky!

      Vymazat