čtvrtek 9. listopadu 2017

Předadventní lákání

Co se chystá? Nějaké novinky, ale hlavně se chystám ještě na 2 prodejní akce. Chtěla jsem letos vyjet více po Čechách, pozvánek chodilo dost, ale bohužel to nezvládám organizačně. Přece jenom neustále průběžně vyrábím a nemohu proto být na jiném místě než v dílně. Až se mi podaří stabilně vyřešit tento detail, bude to lepší a také mi to samotné uvolní ruce k další práci.

Dva následující víkendy se konají u mne v dílně kurzy šití. Další týden, v neděli 26.listopadu mne můžete zastihnout na HRAČKÁRNĚ, což je krásná a kvalitní akce v Táboře... pěkný výběr hraček, her a knížek pro děti, perfektní zázemí pro prodejce i návštěvníky, vřele doporučuji.


Na adventní mini festival letos bohužel nejedu (časově mi to nevyšlo), ale nenechte si ho ujít. Považuji ho za jeden z nejkvalitnějších výběrových akcí v oboru dětského zboží, které se u nás za poslední roky objevily. 



1.-3.prosince budu osobně na DDR - Design Days Reichenberg v Liberci. V libereckém kraji to je jediná výběrová akce podobného typu, kde se sejdou z velké části regionální výtvarníci a je z čeho vybírat. Krásné prostory opravených lázní poskytují hezké zázemí pro všechny zúčastněné, takže přijeďte!



Na prodejní akce jsem si připravila novinky, drobná zvířátka do ruky. Ukážu brzy :).

Šiju a i v tomhle pracovním fičáku mě to pořád baví. A strašně se těším na leden, to mám v rukávu úplnou novinku, ale tu nechci uspěchat, tak si na ní nechám více času na později, protože vzorování mě bude stát ještě mnoho času a nápaditosti.




2 komentáře:

  1. Přeju krásný víkend. Jste skvělá. (Jen, prosím, opravte datum pozvání do Liberce, aby někdo neusoudil, že už tuhle příležitost prošvihl.) Mějte se všechny pospolu co nejlépe. Saša

    OdpovědětVymazat